Idézet

"Olvasd, nézd, hallgasd azt, amire a szervezeted vágyik, meglátod, minden hangulatodra, állapotodra találsz műfajt, s azon belül keresd azt a darabot, amelynek színvonala megüti a mértékedet." /Vavyan Fable/

"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." /Vavyan Fable/

2018. február 10., szombat

Játék

Sziasztok!

Ma 20:00-ig lehetett szavazni, hogy milyen könyvért szeretnétek játszani. 

A választott könyv T. S. Thomas: Londinium hercege lett. 

Mit kell tenni hogy megnyerhessétek? Egy rejtvényt kell megfejtenetek. Remélem tetszeni fog, elég sokat ügyködtem rajta. 

Játszani most is bárki játszhat, aki megtudja oldani, hogy Magyarországon belüli címre postázhassak. 


A rejtvény kérdései:

1. Carin Gerhardsen sorozatának neve, aminek három részéről én is írtam a blogban.
2. Helena Silence könyvének címe
3. Lana Millan első regényében a főhősnő keresztneve
4. Vavyan Fable írónő egyik könyvének címe
5. Erről a pápáról írt könyvet Solymári Dániel és Pallos Tamás
6. Hol játszódik Izolde Johannsen történelmi regénysorozata? (A birodalom ... bástyái)
7. Írónő, rákellenes aktivista, keresztneve Éva, életrajzi regényéről én is írtam a blogban.
8. Karin Tidbeck könyvének címe, ami 2017-ben jelent meg
9. Hartay Csaba: Holtág című könyvében ki ossza meg Olivérrel az élettapasztalatát?
10. Minek nyilvánították Celestine North-t Cecelia Ahern könyvében?
11. December 31-én milyen bejegyzéssel érkeztem a blogra?
12. Mi az, amit a négylevelű lóhere hoz a babona szerint?
13. Ha rád süt a nap, ő követ téged
14. Ezt nyerhetsz, ha minden feladatot ügyesen teljesítesz

Ha minden megfejtés megvan, akkor írjátok meg nekem, hogy mi is jött ki a megvastagított kereten belül, és hogy ez hol és milyen formában jelenik meg a blogomon!

Tudom, hogy most kicsit nehezebb játékot gondoltam ki, úgyhogy több időt is hagyok a megfejtésre. A rejtvény megfejtésére és elküldésére három hét áll a rendelkezésetekre, tehát a játék 2018. március 3-án éjfélkor ér véget.

A megfejtéseket az ariadne0603@gmail.com vagy az ariadne87@citromail.hu címre várom. Az üzenet tárgyához írjátok be hogy Blogos játék, a megfejtés előtt pedig kérném, hogy milyen néven szeretnétek részt venni a sorsoláson. 

Jó játékot! S köszönöm, hogy velem tartotok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése