Idézet

"Olvasd, nézd, hallgasd azt, amire a szervezeted vágyik, meglátod, minden hangulatodra, állapotodra találsz műfajt, s azon belül keresd azt a darabot, amelynek színvonala megüti a mértékedet." /Vavyan Fable/

"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." /Vavyan Fable/

2012. augusztus 7., kedd

Kaptam

Egyik nagyon kedves molytársam, Kiki_boszi adott pár társmolynak és nekem egy kis "feladatot". :)
Íme: 

A szabályok: 
Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
11 embert meg kell jelölni és linkelni
Nincs visszaadás/visszajelölés



1, Mióta olvasol szórakozásból? (tehát nem azért, mert a tanár feladta, hogy "ezt most olvasd el, mert én azt mondtam!")
Válasz: Amióta rájöttem, hogy a könyvek nem az ellenségeim. :) Kölyökkoromban volt egy időszakom, amikor nem igazán akartam, mert voltak a kötelezők, aztán kezembe adott apukám egy könyvet a polcáról, és azóta könyvmoly lettem. :D

2, Melyik világ fogott meg, és miért?
Válasz: Mindegyiknek megvolt a maga varázsa. Dönteni nem igazán tudnék. 

3, Ha könyvet írnál milyen témájú lenne? (krimi, horror, ya, stb)
Válasz: Mese, krimi (romantikus krimi).

4, Kitől olvasnál magyarul? 
Válasz: Roberts, Lawrence, Rose, mindenkitől aki igényes és élvezhető könyveket ír. 

5, Hogyan reklámoznád a magyar írókat? (akár azokat is, akik álnéven futnak és nem tudni, hogy magyarok)
Válasz: Kis hazánk tele van tehetségekkel, akiket vétek nem megismerni. :) Magyar írók között is van híres, tehetséges, aki színvonalas és szórakoztató könyveket alkot. 

6, Mit ajánlanál egy ismeretlennek? Ami neked is nagyon tetszett és azt akarod, hogy mindenki olvassa.
Válasz: Attól függ, hogy milyen típust szeret az illető. Rengeteg könyvet tudnék ajánlani. Tudjátok, a bőség zavara. :D Íme egy pár közülük: Julie Garwood Buchanan széria, Vavyan Fable összes, Nora Roberts könyvei (Nyomkövetők, Lehull az álarc, stb.), Karen Rose könyvei, Lawrence és Nemere könyvei, Sophie Kinsella: Tudsz titkot tartani? , Sarah Mason: James hálójában, Antoine de Saint-Exupéry: A kis herceg, Cécile Aubry: Belle és Sébastien, Charles Dickens: Karácsonyi ének, és még sorolhatnám. 

7, Ha azt mondanák, hogy vihetsz 10 könyvet magaddal, tudnál választani?
Válasz: Nem igazán. Inkább egyezkednék, hogy kiválasztok 10 írót, akinek a könyveit vinni szeretném. :D

8, Voltál már moly talin? Akarsz menni, akár egyre is?
Válasz: Még nem voltam, de szívesen mennék. 

9, Mi volt életed legmeghatározóbb könyve(i)?
Válasz: Fable könyvei rengeteget jelentettek nekem életem különböző szakaszaiban. Valamint ami nagy hatást gyakorolt rám, az Charles Dickens: Karácsonyi ének, Alice Sebold: Komfortos mennyország, Jay Asher: Tizenhárom okom volt…  Mind hatással volt rám, és bizonyos részük meghatározta az életem egy-egy pillanatát. 

10, E-book vagy nyomtatott kiadás?
Válasz: Mindkettő. A nyomtatott kiadást szeretem jobban, de ha nem lenne e-book, nagyon sok könyvről lecsúsznék. Általában ebook-ként elolvasom ami leírás alapján felkelti az érdeklődésem, utána ha lesz rá pénzem, megveszem. 

11, Szerinted egyszer eljutunk oda, ahova az Equilibrium film? (http://www.imdb.com/title/tt0238380/)
Válasz: nagyon remélem, hogy nem. 

Remélem megfelelőek a válaszaim :)) 

Az én 11 kérdésem:

1. Melyik könyv történetét szeretnéd átélni?
2. Ha luxuscikket vásárolsz, mi áll előtérben? Könyv, ruha, cd/dvd, vagy valami hobbikellék? (sajnos manapság már a könyv is luxuscikk)
3. Mi az, ami szerinted/szerintetek jobbá tenné a világot?
4. Mennyire fontos a könyvek szerepe az emberek életében, érzelmeiben?
5. Mely író(k) / költő(k) állnak hozzád a legközelebb és miért?
6. Könyv vagy filmfeldolgozás?
7. Tudsz olyan példát, amire igaz az, hogy jobb a film mint maga a könyv?
8. Milyen témájú könyvek fognak meg a leginkább? Miért?
9. Kedvenc íród kedvenc írása? Miért? Mit váltott ki belőled?
10. Milyen könyveket tennél kötelező olvasmánnyá, hogy minden ember elolvassa?
11. Volt olyan könyv vagy film az életed során, amire azt mondtad, hogy ezt elkészíteni is kár volt?

A kérdések megválaszolása fakultatív, remélem lesz olyan, aki kedvet kap hozzá. Én személyt nem szeretnék kijelölni, mert 1. nem tudom, hogy ki csinálta már meg ezt, 2. nem szeretném, hogy bárki is kötelezőnek érezné. :) Aki kedvet érez, rajta. Én szívesen olvasnám a válaszokat. Amennyiben valaki kedvet kapott, kérem, valahogy jelezzen nekem. Köszönöm! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése