Idézet

"Olvasd, nézd, hallgasd azt, amire a szervezeted vágyik, meglátod, minden hangulatodra, állapotodra találsz műfajt, s azon belül keresd azt a darabot, amelynek színvonala megüti a mértékedet." /Vavyan Fable/

"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." /Vavyan Fable/

2013. június 24., hétfő

Elizabeth Chandler : Angyali szerelem sorozat

Az alábbi sorozat négy részből áll. 

1. Elizabeth Chandler: Akit egy angyal megcsókolt
2. Elizabeth Chandler: Angyali oltalom
3. Elizabeth Chandler: Angyalok és emberek
4. Elizabeth Chandler: Két világ határán 

A könyvek ismertetőit megtaláljátok itt:

Műfaját tekintve: szórakoztató irodalom, fantasy, ifjúsági irodalom.

Saját vélemény?
Az első kötet figyelemfelkeltő. A szereplők között akadt kedvelhető, és szép számmal utálható is. A történet maga egész jó, és nincs tele vulgáris kifejezéssel, tehát ez pozitívum. A harmadik kötetnél be kellett volna fejezni, mert a negyedikkel csak elszúrta az írónő az összhatást. Idegesítő volt, összecsapott, ráadásul nagyon az élvezhetetlen jellemző felé hajlott. Ha jobban belegondol az ember, az első három rész megjelenhetett volna egy kötetben (mivel terjedelmét tekintve nem túl vastag egyik sem), a negyedik kötetet meg hagyhatta volna az asztalfiókban. 
A szereplőkről: 
Ivy mint főszereplő lány elég sokszor idegesítő volt. Tristant kedveltem, és eléggé sajnáltam is, hogy pont ő halt meg. Philipet imádtam, Lacey-ért rajongtam (és sokat nevettem is a csínyein), Beth-t hol szerettem, hol hadilábon álltam vele. Gregory-t az elejétől kezdve rühelltem, és nem is igazán bíztam volna benne a lány helyében, de hát ez van... Neki ezt a szerepet szánta az írónő. Eric... Hm, na ő az, akire azt mondanám hogy a történet 90%-ban utáltam, aztán a végén szerzett nálam néhány jó pontot. Will pedig... ő a tipikus fura srác a történetben. Először kedveli az ember, aztán nagyon berág rá, majd a végén már nem tudja merre is fordul a mérleg nyelve. 
Összességét tekintve nálam megkapta az egyszer olvasható megjelölést, de szigorúan csak a negyedik kötet miatt. A tiniknek mindenképpen ajánlom. 

Pontozás: 10/6

1 megjegyzés:

  1. Kaptál tőlem egy díjat, a legjobb blogét. :D
    Lenne vele egy kis tennivaló is, úgyhogy ha lesz időd olvasd el: http://roselynkonyv.blogspot.hu/2013/07/liebster-blog-award.html
    :D:D:D

    VálaszTörlés