Idézet

"Olvasd, nézd, hallgasd azt, amire a szervezeted vágyik, meglátod, minden hangulatodra, állapotodra találsz műfajt, s azon belül keresd azt a darabot, amelynek színvonala megüti a mértékedet." /Vavyan Fable/

"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." /Vavyan Fable/

2013. december 2., hétfő

Kérés!

Sziasztok!

Amint azt páran már tudjátok, nem csak olvasni, de írni is szeretek. Már 5 mesém megjelent a Kőrösi Csoma Sándor Kőbányai Kulturális Központ (régen Pataky) által évente meghirdetett meseírópályázat jóvoltából, 2010-ben III. helyezett lettem, s ez az, ami miatt most ez a bejegyzés létrejött.
A facebook-on, "Az én mesém" elnevezéssel létrejött egy oldal, ahová a Kőbányai Kulturális Központ munkatársai feltöltötték az eddigi évek során díjazott meséket. Az lenne a kérésem (ha nem túl nagy baj), hogy aki regisztrálva van a facebook-on, és megteheti, keresse meg "Az én mesém" oldalán  https://www.facebook.com/azenmesem?fref=ts az én mesémet, és nyomjon rá egy tetsziket, hogy lehetőséget kapjak arra, hogy a 2014-es évben két mesém is megjelenhessen a mesekönyvükben.
A díjazott mesémet így találjátok meg az oldalukon: FELNŐTT III. díj 2010. Tajti Bernadett: A CSILLAGOK SZERELMESEI…
Ehhez még hozzátartozna az is, hogy az alábbi eseményre nyomjátok rá, hogy ott lesztek. https://www.facebook.com/events/656023491109569/
Mindenkinek köszönöm, aki szán rá néhány percet, s ezzel esélyt ad nekem a további megjelenésekre. További szép napot, estét kívánok! :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése