Idézet

"Olvasd, nézd, hallgasd azt, amire a szervezeted vágyik, meglátod, minden hangulatodra, állapotodra találsz műfajt, s azon belül keresd azt a darabot, amelynek színvonala megüti a mértékedet." /Vavyan Fable/

"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." /Vavyan Fable/

2015. június 15., hétfő

Julie Garwood: Teljes gázzal

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmazhat!

„Cordelia Kane mindig is apuci kislánya volt – az apja egyedül nevelte, miután az anyja meghalt egy autóbalesetben, amikor Cordelia még csak kétéves volt. Így aztán, amikor az apa szívrohamot kap, Cordelia kétségbeesik, s ezt csak fokozza a zavar is, amelyet akkor érez, amikor az apja feltárja az igazat az anyjáról. Cordelia nem tudja elfojtani a kíváncsiságát, és érdeklődni kezd a nő iránt, aki a világra hozta. Amikor rájön, hogy kérdéseire a választ Sydney-ben találja, odautazik. Aiden Madison, a hotelmágnás, Cordelia legjobb barátnőjének, a Halállistában megismert Regannek a legidősebb bátyja. Fogalma sincs róla, hogy Cordelia évek óta szerelmes belé. Amikor csellel ráveszik, hogy a társaság gépén a lányt Ausztráliába vigye, nem is sejti, hogy ezzel veszélybe sodorja az életét. Nem sokkal korábban magára haragított egy nagy hatalmú kongresszusi képviselőt, mert nem volt hajlandó megvenni a földet, amelyet az túl drágán akart adni. Chambers képviselő azonban nem az az ember, aki elsiklik egy ilyen sértés felett, és megvannak az eszközei, hogy kiegyenlítse a számlát és megkapja, amit akar. Ausztráliában röpködnek a szikrák Cordelia és Aiden közt, de néhány gyilkossági kísérletnek kell történnie ahhoz, hogy a férfi rájöjjön, vagy véget vet ennek az őrületnek, vagy elveszíti a számára legértékesebb dolgot.”



Kiadta: a GABO könyvkiadó 2015-ben.
Fordította: Tóth Gizella.
A fordítás az alábbi kiadás alapján készült: Julie Garwood: Fast Track
ISBN: 978-963-406-040-6
Oldalszám: 328

Már nagyon vártam Cordie és Aiden történetét, mert a Halállista című kötet óta borítékolható volt a kettőjük közös szála. Bár ez a kötet az írónő FBI-os sorozatának, más néven a Buchanan-Renard-MacKenna történeteknek a 12. része, mégis megállja a helyét (ahogy a többi kötet is) önálló történetként.
A könyv az előszóval indít, melyben többek között bemutatja Cordie megismerkedését a Madison családdal is. Mivel én személy szerint már erről többször is olvastam, mosolyogva emlékeztem vissza a történtekre. Ami nagyon tetszett, az a Cordie múltjába való betekintés. Na meg az, ahogy megismerkedett Aiden és Spencer Madisonnal. Hatalmasat kacagtam. Cordie hozta a formáját. Ha öt évesen olyan volt, mint olvashattuk, akkor nem csodálom, hogy ilyen felnőtt lett belőle.
Aztán az első fejezetben rögtön az érzelmek hullámai csaptak át a fejem felett. Miután annyi jót olvastam Cordie apjáról, sajnálattal fogadtam, hogy eltávozott az élők soraiból. Ám ekkor egy titokra is fény derült, ami alapjaiban rengethette meg a nő életét.
Amikor Cordie „anyjának” a levele előkerült, döbbenet lett rajtam úrrá. Hogy képes egy nő ilyesmire? Egyszerre voltam döbbent és dühös. Aztán persze a történet vége felé haladva egyre mélyebb érzéseket tápláltam a biológiai anya és annak családja iránt, teljes mértékben átéreztem Aidan érzéseit, indulatait, amit a család tagjai iránt érzett. Én is meg tudtam volna fojtani őket egy kanál vízben. Cordie szerencsés, hogy nem kellett ilyen közegben felnőnie, hanem egy csodálatos és csupa szív ember nevelte, aki mindent megtett azért, hogy nagyszerű felnőtt váljon belőle.

Az események végig fordulatosak voltak, átláthatóak. Aidan hozta a formáját, akárcsak a Halállistában, most is parancsolgató volt, ugyanakkor aggodalmas, gondoskodó, és szeretni való, s nem utolsó sorban észvesztően szexi. Szerettem a karakterét, ahogy Cordie karaktere is fontos helyet foglalt el számomra. Mindig is egy mosolygós, öntudatos, néha kicsit hebrencs, de nagyon jó szívű nőnek gondoltam, és ebben a kötetben sem cáfolt rá.
Nem véletlen, imádtam a kötet szereplőit, legyenek fő vagy mellékszereplők. Tetszett, hogy Sophie, Regan, Alec és Jack is fontos szerepet kapott, mert az előző kötetekben is imádtam őket, és jó csapatot alkottak együtt. Igazi családként viselkedtek, és ez szívmelengető volt.
Nagyon szerettem a szellemes és frappáns párbeszédeket, az enyhe célzásokat, a rengeteg mosolygással töltött pillanatot, amit okozott a könyv.  20:45 van, és befejeztem a könyvet, amit csak 16:05-kor kezdtem el. Azt hiszem ez is mutatja, hogy mennyire letehetetlen.
Bár borítékolható volt a siker, felülmúlta a kötet a várakozásomat. Szellemes volt, izgalmas, és éppen annyira romantikus és szexi, amennyire egy jó Julie Garwood FBI-os történetnek lennie kell. Azt hiszem, az egész sorozatból most új kedvenc lépett elő. Bár azt sajnáltam, hogy Noah Clayborne nem volt benne, mert őt minden kötetben imádtam.

Hálásan köszönöm a GABO kiadónak, hogy megjelentette a régóta várt Garwood kötetet, s ezzel rengeteg boldog percet okoztak nekem, és biztos vagyok benne, hogy fognak is még rengeteg olvasónak. Öröm az ilyen kiadó, hisz’ tényleg az olvasókért vannak! :)


Pontozás: 10/10*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése