Idézet

"Olvasd, nézd, hallgasd azt, amire a szervezeted vágyik, meglátod, minden hangulatodra, állapotodra találsz műfajt, s azon belül keresd azt a darabot, amelynek színvonala megüti a mértékedet." /Vavyan Fable/

"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." /Vavyan Fable/

2015. december 2., szerda

Nyerj LOL könyvet!

 Sziasztok!

Rendkívüli nyereményjátékot hirdetek.
Vasárnap volt szerencsém megnyerni Marni Bates: Láthatósági mellény lúzereknek című könyvét (dedikálva), ezért ma meghirdetem nyereményként a saját (nem dedikált) példányomat, ami teljesen új.



Mit kell tenni azért, hogy tiéd lehessen a könyv? 
Egyszerű. Találd ki, hogy melyik LOL könyvhöz kapcsolódnak az alábbi idézetek, és küldd el a megfejtést az ariadne0603@gmail.com email címre. (Üzenet tárgya: LOL könyves játék) 
A játékra való jelentkezést mindenképpen visszaigazolom egy válasz email-ben, tehát akinek nem érkezik meg, 24 órán belül, az küldje el újra, vagy próbálkozzon az ariadne87@citromail.hu email címmel.
A játék 2015. december 6. éjfélig tart, hétfőn (7-én) este 19:00-kor pedig sorsolom a nyertest,  akinek a nevét a facebook oldalon (http://ariadneolvasmanyai.blogspot.com/) , valamint a blogon is közzéteszem. 

A.) „Az összetört szív fájdalma hasonló a szeretteink elvesztése miatt érzett gyász fájdalmához.”


B.) „Olyan szorosan bújtunk össze, hogy a szürke pöttyöket is észrevettem a sötétkék szempárban, és láttam, mint húzódik vigyorra a száj, ami az imént az enyémre tapadt. Magabiztos, elégedett vigyor volt. Soha nem hittem, hogy egyszer majd nekem szól.”


C.) „A barátsághoz bizalomra van szükség. Tiszteletre. Megbecsülésre. Egyáltalán, valamire.”

 D.)   „Ó, drágám, hidd el nekem – énekli a vége felé járva –, én sohasem bántanálak.”

E.) „Lehet, hogy a döntéseim nem lesznek mindig fényesek, de legalább az enyémek. Olyan döntések, amikről őszintén hiszem, hogy jobbá teszik majd az életemet. Nem irányíthatok mindent, de van, amit igen. És fogok is!”


F.) „Még nem láttam a fényt az alagút végén, de legalább nem egyedül voltam a sötétben.”

Jó játékot nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése