Idézet

"Olvasd, nézd, hallgasd azt, amire a szervezeted vágyik, meglátod, minden hangulatodra, állapotodra találsz műfajt, s azon belül keresd azt a darabot, amelynek színvonala megüti a mértékedet." /Vavyan Fable/

"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." /Vavyan Fable/

2011. november 21., hétfő

Sophie Kinsella - Tudsz titkot tartani?

Rita (Anheszenamon) könyves blogjában olvastam erről a könyvről, és nem csalódtam benne! Kegyetlen sokat röhögtem. Rám fért már egy kis tömény humor. Úgy éreztem, mintha vénásan kapnám a nagy dózisú humorlöketet. Mikor már úgy érzi az ember, hogy ennél nagyobb hülyeséget nem is tehetne a főhős, rácáfol. Volt hogy igen hangosan felnyerítettem olvasás közben. Még jó hogy itthon olvastam, és nem valami váróteremben, mert mostanában az orvosi várótermekben töltött időm nagy részét olvasással töltöm. Oda természetesen általában Fable-t viszek, mert ha fel is vihogok közben, nem kell magyaráznom hogy min, hiszen a legnagyobb sznob, és a legnagyobb csöves is kalapot emel Fable előtt! 


Íme a moly.hu-n található bemutatkozó szövege a könyvnek: "Emma épp elég katasztrófafilmet látott már ahhoz, hogy amikor a repülőgépe viharba kerül, azonnal tudja„ le fognak zuhanni. A halál közelsége különös reakciót vált ki belőle: minden, addig féltve őrzött titkát rázúdítja a mellette ülő, jóképű, ám vadidegen férfira. Mesél neki a szüzessége elvesztéséről, a pasijáról és a szülei aranyhaláról, megosztja vele a tangákról alkotott véleményét, sőt leszbikus álmait sem felejti ki a felsorolásból. Az utolsónak szánt gyónásba azonban apró hiba csúszik: a gép gond nélkül földet ér. Mikor Emma rájön, hogy földi pályafutása még nem ért véget, csak egy dolgot akar. Minél előbb hazamenni, és soha többé nem találkozni a kedves, és most már minden titkát ismerő idegennel. Az élet azonban mást tartogat számára… Emma olyan, mint bármely lány a világon. Neki is vannak titkai.
Mit nem tud róla a mamája:
1. A vendégszobában vesztettem el a szüzességem Danny Nussbaummal, miközben apa és anya a földszinten a Ben Hurt nézte a tévében.
6. Néha a legszenvedélyesebb szeretkezés közepette is nevetni támad kedvem.
Mit nem tud róla a fiúja:
1. A Kate Spade márkájú táskám hamisítvány.
2. Tizenkettes méret vagyok, nem nyolcas, ahogyan Connor hiszi.
Mit nem tudnak róla a kollégái:
4. Mikor a munkatársnőm, Artemis úgy istenigazából felbosszant, narancslével öntözöm meg a cserepes virágát (nagyjából naponta).
5. Én tettem tönkre a fénymásolót (mint mindig).
Titkok, amelyeket egyetlen emberfiának se árulna el:
3. Gőzöm sincs arról, mi a NATO, vagy mi a célja.
8. Megittam azt a bort, amit apa félretett húsz évre.
9. Sammy, az aranyhalunk nem ugyanaz, mint amelyet a szüleim átadtak megőrzésre egyiptomi útjuk előtt."

Pontozás: 10/8

A humor mindenképp szerepet játszott a pontozásban. Rengeteget nevettem. :D Hozzáteszem, hogy Jack (a repülős ipse) igazán szerethető személyiség. Legalábbis az én elképzeléseim szerint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése