Idézet

"Olvasd, nézd, hallgasd azt, amire a szervezeted vágyik, meglátod, minden hangulatodra, állapotodra találsz műfajt, s azon belül keresd azt a darabot, amelynek színvonala megüti a mértékedet." /Vavyan Fable/

"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." /Vavyan Fable/

2011. december 31., szombat

Nora Roberts - Nem teljesen idegen

Moly.hu ismertető: "Megan Millernek már csak a nagyapja jelenti a családot. Azért is függeszti fel művészi álmainak megvalósítását, hogy segítse őt vidámparkjának működtetésében. Csakhogy egy bizonyos David Katcherton nevű üzletembernek is megvannak a maga tervei az ingatlannal, sőt a lánnyal kapcsolatosan is. Megan mindjárt az elején leszögezi: sem a megélhetésüket jelentő park, sem ő maga soha nem lesz az idegené. Csakhogy a két kemény ember az összetűzései során megfeledkezik arról: vitájuk tárgyát egy olyan vidámpark képezi, ahol az álmok valóra válnak. Így történhet meg, hogy a befektető és a művészi kiteljesedésre vágyó Megan egy idő után mindennél fontosabbnak tartja a feltámadó szerelmet…"



Ezt a nagyszerű olvasmányt kaptam többek között Karácsonyra. Azt hiszem nem meglepő, hogy cirka másfél nap alatt a végére is jutottam. Általában nem tart nálam eddig egy könyv elolvasása, de az ünnepek alatt mégse temetkezhettem bele teljesen egy könyvbe, főleg nem a vendégek mellett. :)) Bár ami azt illeti, szívesen megtettem volna, főleg mert alig bírtam letenni. Fordulatos, érdekes, sziporkázó. Nagyon szellemes szópárbajok vannak benne, amiken önfeledten felkacarásztam a család legnagyobb megdöbbenésére.  Tetszett a férfi magabiztossága, pimasz csipkelődése amivel az őrületbe kergette a lányt. Emlékeztetett a stílusa az egyik ismerősömre, és erre nem kis nevetéssel fel is hívtam a figyelmét telefonon. Úgyhogy minden bizonnyal hamarosan ő is kezébe veszi a könyvet. :D Így is lehet könyvet ajánlani. Mindenképpen pontoznám a történet cselekményeit, mivel nem csak romantika, de az önmagunknak való megfelelés, és a harc a belső hanggal is megjelenik a könyvben. Egyrészt harcol a lány a férfi tervei ellen, másrészt viszont saját magával is, és önbizalomhiányával ami évek óta nem hagyja őt teljesen kibontakozni. Bele tudtam élni magam nagyon jól a főhősnő szerepébe, így igazán magával ragadott. 

Pontozás: 10/9

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése