Idézet

"Olvasd, nézd, hallgasd azt, amire a szervezeted vágyik, meglátod, minden hangulatodra, állapotodra találsz műfajt, s azon belül keresd azt a darabot, amelynek színvonala megüti a mértékedet." /Vavyan Fable/

"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." /Vavyan Fable/

2013. július 14., vasárnap

Blogdíj eredmény - Köszönet

Egy héttel ezelőtt írtam egy bejegyzést, ami egy blogdíjról szólt.
Az elmúlt pár napban volt szerencsém olvasni pár jelöltnél a válaszokat, és ezt köszönöm nektek! Ahogy megfigyeltem, többségben egyezett a véleményetek a 4. kérdéssel kapcsolatban, tehát szerintetek sem a könyvek horror ára a fő oka a nem olvasásnak. Ez eléggé elszomorító, szerettem volna én is azt hinni, hogy azért közrejátszik ez is. Tény, hogy vannak olyan lehetőségek, hogy kölcsönbe hazavigye az ember amit olvasni szeretne (könyvtár vagy ismerősöktől kölcsön könyvek), így ha valaki igazán szeretné, megtalálná rá a lehetőséget.
Köszönöm, hogy mindannyian megosztottatok velem valamit, amiről nem tudtam (elég sok ilyen van) veletek kapcsolatban, és ezzel sikerült valamennyire közelebbről megismerni titeket. Mindannyian nagyszerű személyiségek vagytok, és örülök, hogy rátaláltam a blogjaitokra, illetve rátok magatokra is a molyon. 
Jó olvasni a válaszaitokat. Köszönöm!
További szép napot, jó olvasást mindenkinek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése