Idézet

"Olvasd, nézd, hallgasd azt, amire a szervezeted vágyik, meglátod, minden hangulatodra, állapotodra találsz műfajt, s azon belül keresd azt a darabot, amelynek színvonala megüti a mértékedet." /Vavyan Fable/

"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." /Vavyan Fable/

2017. január 19., csütörtök

JÁTÉK!

Sziasztok!


A facebook-os oldalon (http://www.facebook.com/ariadneolvasmanyai) már jeleztem, hogy nincs ám elfelejtve, hogy megdöntöttük az ötvenezres látogatottságot, s hogy ennek örömére játékot hirdetek. Ma már az 53.000 is meglett, szóval nagy az öröm.


A face-es oldalon már megmutattam pár napja, hogy mit is szántam most nyereménykönyvnek, most itt is leleplezem. 
Aki játszik és megválaszolja a kérdésemet, valamint minden általam támasztott követelményt teljesít, az megnyerheti Colleen Hoover - Tarryn Fisher: Soha, de soha (Never never 1.) című könyvét, ami 2016.12.16-án jelent meg. 


Mit kell tenni, hogy megnyerhesd a könyvet?
- Küldj nekem egy email-t az ariadne0603@gmail.com vagy az ariadne87@citromail.hu e-mail címre, 
- a tárgyban szerepeljen a játék megnevezés vagy jelentkezés a játékra
- írjátok meg, hogy milyen néven szeretnétek játszani, 
- és válaszoljátok meg azt az egyszerű kérdést, hogy: Mi volt számotokra 2016 legjobb olvasmánya és miért? 

A játék 2017. január 28. éjfélig tart, sorsolás pedig január 29-én várható. 

A nyeremény postázását sajnos csak Magyarországon belül tudom vállalni, így kérem, mindenki ennek tudatában játsszon. Külföldiek ezt megoldhatják úgy, hogy valamelyik ismerősüket megkérik, hogy hozzájuk postázhassam, s ők majd átadják. 

14 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönjük a nyeremény játékot, igazán kedves tőled :DD
    Sok sikert mindenkinek!! :DD

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszönöm a lehetőséget, ment az e-mail.
    Judit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Én is a jelentkezést. Megérkezett az üzenet, mindenkinek visszajelzek. :)
      Berni

      Törlés
  3. Szia!
    Köszönöm, hogy részt vehettem én is a játékban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :) Köszi a jelentkezést. Remélem a visszaigazoló email nálad is célba ért. Szép estét!

      Törlés
  4. szia. :)
    köszi a lehetőséget, ment az e-mail. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Ment a visszaigazoló email is elvileg. :) Sok sikert. :)

      Törlés
    2. Igen, megérkezett.
      Köszönöm szépen! :)

      Törlés