Idézet

"Olvasd, nézd, hallgasd azt, amire a szervezeted vágyik, meglátod, minden hangulatodra, állapotodra találsz műfajt, s azon belül keresd azt a darabot, amelynek színvonala megüti a mértékedet." /Vavyan Fable/

"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." /Vavyan Fable/

2012. szeptember 8., szombat

Nora Roberts - Piruett

"Lindsay szülői unszolásra kezd balettozni, s tizennyolc évesen már Amerika legjobb táncosa. Mégis kénytelen hazatérni szülővárosába, hogy gondoskodjon megözvegyült édesanyjáról. Az építész Seth is itt telepszik le, ahol igazi otthont akar teremteni árva unokahúgának. A kislány tehetséges táncos, aki isteníti a balettiskolát nyitó tanárnőt, s hamarosan Seth is vonzódni kezd Lindsay iránt. A lány sűrű munkarendje azonban alig hagy nekik időt ismerkedésre. A bimbózó szerelem egy elmérgesedő vitába torkollik, s Lindsay visszarepül New Yorkba, egykori társulatához. De vajon jelent-e neki akkora örömöt a színpad, mint amilyent Seth ölelése?"

Nagyon tetszett. Érdekes volt, főleg ami a balett részét jelenti, tetszett a karakterek jelleme, csapata. 
Imádtam Seth komor, komoly, mégis szeretetreméltó alakját. Tetszett, hogy volt humora, és hogy mindig védeni akarta azokat, akik számára fontosak (Ruth, később Lindsay). 
Lindsay élettörténete, pályafutása lenyűgöző volt, mégis Seth volt, aki végül igazán boldoggá tette. Bele tudtam magam élni a helyébe, és gondolatban én is átéltem az egész történetet.
Nick (Nyikolaj Davidov) megnyerő figura volt, és kedveltem Ruth érzékeny karakterét is. Ezért kíváncsi vagyok a Táncrend című könyvére, amiben ők a főszereplők.

Pontozás: 10/9

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése