Idézet

"Olvasd, nézd, hallgasd azt, amire a szervezeted vágyik, meglátod, minden hangulatodra, állapotodra találsz műfajt, s azon belül keresd azt a darabot, amelynek színvonala megüti a mértékedet." /Vavyan Fable/

"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." /Vavyan Fable/

2015. november 20., péntek

Ma 4 éves a blog



Négy évvel ezelőtt meguntam a sorozatos technikai problémákat, amik az előző tárhelynél mindig felütötték a fejüket, és átköltöztem ide. Mondhatni újjászületett a blogom, s nagyon örülök annak, hogy ez a blogspoton történt. Kaptam egy viszonylag könnyen kezelhető felületet, amire szükségem is volt, hisz' még nagyon kezdő voltam ilyen téren. Négy év alatt fokozatosan alakult a blogom és egyúttal a bejegyzéseim is. Úgy érzem, kezdem megtalálni a saját stílusomat, amire mindenkinek nagy szüksége van, hiszen mindannyian egyéniségek vagyunk. :) 
Ennek örömére hirdettem meg a születésnapi játékot szeptember 22-én, ami ma éjfélkor ér véget. (van még idő jelentkezni, illetve a megfejtéseket megtalálni)

Mivel a blog látogatottsága 25.000 felett van, ezért két könyv kerül kisorsolásra. Kristin Harmel: A felejtés édes íze valamint V.A. Richardson Windjammer-ház, tehát holnap két szerencsés nyertest fogok kisorsolni. A játékra jelentkezők neveit egy excel táblába írtam, majd a random segítségével két számot fogok generálni, ami alapján a nyertesek kiválasztásra kerülnek. A nyertesek nevét a facebook oldalon https://www.facebook.com/ariadneolvasmanyai/, valamint itt is közzéteszem, s persze külön email-ben is értesítést kapnak, amiben egyúttal kérni fogom a postázási adataikat is. 
Azok se csüggedjenek, akiknek netán nem kedvez holnap a szerencse, mert a 30.000 látogatottság elérésekor újabb nyereményjátékot fogok hirdetni. :) 
Köszönöm, hogy velem tartottatok az elmúlt időszakban, és remélem, hogy az elkövetkezendő időkben (remélhetőleg még években) is velem tartotok, és építő jellegű kritikáitokkal, észrevételeitekkel, tanácsaitokkal segítitek a blog jobbá tételét. 
Mindenkinek csodás napot és hétvégét kívánok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése