Idézet

"Olvasd, nézd, hallgasd azt, amire a szervezeted vágyik, meglátod, minden hangulatodra, állapotodra találsz műfajt, s azon belül keresd azt a darabot, amelynek színvonala megüti a mértékedet." /Vavyan Fable/

"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." /Vavyan Fable/

2013. január 9., szerda

2012-es összefoglaló

Kicsit halogattam az összefoglaló megírását, de íme:

A 2012-es évben elég sokat sikerült olvasnom, bár a várólistám is növekedett elég szépen. 122 könyvet olvastam, és pár kisebb romantikust, amit nem jelöltem a moly-on. Krimikben bővelkedett az év, de azért több mindenbe belekóstoltam. Az idei kihívásoknál főleg romantikusokat tettem fel a polcomra, mert ezek tényleg kihívást jelentenek. Inkább a krimi és akció könyveket szeretem, ha épp romantikus krimi kis humorral fűszerezve akad a kezembe, azt sem vetem meg. A nagyon szirupos romantikusoktól viszont nem vagyok elájulva. Reméljük, hogy idén is sok könyvet olvashatok, legyen az új, vagy akár újraolvasás. Elhatároztam, hogy Fable és Roberts könyveit mindenképpen újraolvasom, illetve a számomra újakat elolvasom, mert imádom mindkét írónő könyveit. Kíváncsi vagyok az új Fable-re, Garwood-ra, és remélhetőleg Karen Rose könyveiből is lesz egy újabb magyarul megjelent. 

És hogy kiktől olvastam 2012-ben: Nora Roberts, Vavyan Fable, Judith Kay, Simone Elkeles, Jennifer Crusie, Walt Disney, Susan Elizabeth Phillips, Sohonyai Edit, Sarah Mason, Linda Howard, Karen Rose, Christina Dodd, Robin Kaye, Cathy Williams, Heather Graham, Audrey Niffenegger, Judith McNaught, Julie James, Julie Garwood, Melissa Hill, Alessandro Baricco, Rhonda Freeman, Charles Dickens, Sandra Brown, Freya North, Sophie Kinsella, Jill Mansell, Jane Green, Jennifer Weiner, Nicholas Sparks, Daniel Glattauer, Jay Asher, Gayle Callen, Lorraine Heath, Kinley MacGregor, Cécile Aubry, Catherine Anderson, Eric Knight, Hervay Gizella, Karsai Gizella és még sorolhatnánk. :)

Katarzyna Miller – Monika Pawluczuk: Nőnek lenni és nem bedilizni című könyvét pár oldal úton abbahagytam. Nem éreztem késztetést a végigolvasására, de idén remélhetőleg újra nekifutok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése