Idézet

"Olvasd, nézd, hallgasd azt, amire a szervezeted vágyik, meglátod, minden hangulatodra, állapotodra találsz műfajt, s azon belül keresd azt a darabot, amelynek színvonala megüti a mértékedet." /Vavyan Fable/

"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." /Vavyan Fable/

2011. november 21., hétfő

Krimi : Linda Howard - Mr Tökéletes

A könyv ismertetője: "Négy barátnő és kolléganő minden pénteken összejön egy kis szokásos női pletykálkodásra. Listát készítenek arról, hogy a tökéletes férfinak milyennek kellene lennie. Munkahelyükön a lista híre váratlanul elterjed, majd a tévé is foglalkozni kezd velük. Egyikük hamarosan meghal. A váratlan haláleset mélyen lesújtja a három barátnőt. Amikor a második lányt is megölik, a rémület fokozódik. A négy barátnő egyike: Jaine újdonsült zsaru szomszédjával többször összevész, majd őrjítő szerelembe esik. Ez a rendőr, Sam lesz segítségükre, mikor elindul a tragédiasorozat. A szálak egy Corin nevű, magát tökéletesnek képzelő férfihez vezetnek. És akkor nem várt, meglepő fordulat következik..."


Nos... kis kiegészítés a részemről. A négy nő (Marci Dean, Luna Scissum, T. J. Yother és nem utolsó sorban Jaine Bright) egy olyan listát gyártott, amit valljunk be őszintén hölgyek, mindannyian gondolatban támogatunk, ha nem is minden pontjában. És hogy mi is állt ezen a bizonyos listán? Hogy milyen is lenne a tökéletes férfi, ha létezne.... A négy barátnő különböző pontokba szedte a tulajdonságokat, amiről úgy gondolták, hogy a Tökéletes férfinek rendelkeznie kellene velük. Ilyen tulajdonság és a lista első pontja a hűség. Ugye nem gondoltad kedves olvasó hogy ez lesz? Arra gondoltál hogy gazdag? Sajnos egyre pénzközpontúbb a világ, és az igazán fontos értékekre senki nem számít. Én például amikor elkezdtem olvasni, azt hittem hogy az lesz az első pont, hogy fergeteges legyen az ágyban.... Igen. Töredelmesen bevallom, hogy amikor a könyv címét megláttam, azt hittem valami ilyet kellene várnom. Előítéletes voltam. A második pont a kedvesség volt. A harmadik helyen a megbízhatóság állt,de a listán egymás után felsorakoztak olyan jellemzők is, mint a humor, a kinézet, az anyagi tehetősség (de ne legyen gazdag), és persze megállapodtak abban, hogy mekkora legyen a szerszáma. Ekkor Jaine vitába szállt egyik barátnőjével, aki a 25cm-t javasolta, ő viszont így fogalmazott: "Ugyan már! Húsz centi fölött másra se jó, minthogy mutogassák meg dicsekedjenek vele. Ott van, de nem tudod használni" <--- ezen a ponton elég erőteljesen felnevettem, és a környezetem nem tudta, hogy min szórakozok olyan önfeledten. Tisztelt Olvasó! Ha másért nem, a fergeteges humor miatt ajánlatos elolvasnod. De nem csak ezt tartogatja számodra ez a könyv. Nem szabad megfeledkeznünk arról, hogy alapjáraton egy krimiről van szó. :o) A könyvben szerepel még egy észbontóan szexis zsaru (Sam) aki nem mellesleg Jaine szomszédja és életének megkeserítője mióta egymás szomszédságában laknak. Először alkoholistának, később drogosnak hiszi a csaj, kegyetlen beköpéseik vannak már az elején is, amin igen jót derül egy fáradt nap után az ember. Amikor elkezdtem olvasni, még nem jutottam el a listához, de már felnyerítettem a főhőseink között zajló szópárbajon. Nem keltettem túl épelméjű ember benyomását. :D De kit érdekel? Rég szórakoztam ilyen jól. Legutóbb azt hiszem akkor, amikor Fable került ismét a kezembe. Tudni kell rólam, hogy nagy Fable rajongó vagyok, így más írók műveivel kicsit szkeptikus vagyok. De most nem csalódtam. Sőt... :o)
Nos... A főhőseink között alakulnak a dolgok, megtudhatunk egy-két dolgot Samről, a családjáról, kiderül miért vigyáz Jaine az anyja macskájára, és miért utálja olyan megrögzötten a szomszédját. Az átmulatott listaírós éjszaka után a lista napvilágot lát, felkerülnek több tv csatorna és egy pszihopata listájára a hölgyek. Utóbbi végezni akar velük, előbbiek interjút szeretnének. Mindkettő eléri célját részben. Ha tudni akarod a végkifejletet, illetve át akarod látni a cselekményeket, olvasd el! Egy nagyon jó krimi, ami egyúttal romantikus és humoros. Linda Howard legjobb könyve. Hölgyek számotokra kötelező olvasmánnyá tenném, Uraim...ti is tanulhatnátok belőle. :o)

Természetesen a pontozás részemről : 10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése